Spreker bij Social Media Club Den Haag #SMC070

Dinsdag 6 juni verzorg ik een presentatie bij Social Media Club Den Haag, ofwel #SMC070.

Enorm leuk om samen met Danny Oosterveer een sessie te verzorgen.

In het programma MediaMix op DenHaag.FM mocht ik vertellen waar mijn sessie over gaat:

Aanmelden voor het gratis event kan hier.

In het boekje staat de volgende aankondiging:

Jaap is social media analist bij AD.nl. Jaap struint social media af op zoek naar landelijk en regionaal interessant nieuws en probeert dit daarna via zoveel mogelijk kanalen onder de aandacht van de juiste mensen te krijgen. Hoe spoor je berichten op die boven het digitale maaiveld uitsteken? En hoe kun je zelf zorgen dat jouw boven dat maaiveld uitsteekt? Bij het AD wordt inmiddels met meer dan 50 kanalen gewerkt op social media, hoe kun je overzicht houden wat er op die pagina’s gebeurt? Hij laat zien welke manieren er zijn om alle inspanningen die je op social media doet meetbaar te maken en deze kunt rapporteren. Na een master Communicatiewetenschap werkte Jaap vier jaar media- analist bij Buzzcapture en daar maakte hij rapportages voor bedrijven als Heineken, ING en Vice. Ook speurt hij ieder jaar dankzij social media de afvallers op van populaire tv-programma’s als Wie is de Mol? en Expeditie Robinson.

 

 

Deel dit artikel

About Jaap
Social Media analist bij het Algemeen Dagblad (AD.nl) met passie voor dataonderzoek. Werkte voor veel bedrijven als dataonderzoeker bij Buzzcapture en Social Embassy. Gastspreker en trainer op gebied van social media analyses.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*