6 maart 2014

Nieuw blog op Marketingfacts over Stakeholderanalyse

Donderdag 6 maart verscheen een nieuw blog op Marketingfacts naar aanleiding van een coole nieuwe feature in Buzzcapture. Lees em hier.

Doordat Buzzcapture een tool is die in Amsterdam in ons eigen pand gebouwd wordt, kunnen we zelf nieuwe features verzinnen en maken. Vorig jaar heb ik erg aangedrongen op het toekennen van tags aan volgers, om de social media analyses te verbeteren. Het is erg cool dat dit nu is gebouwd en er nog betere analyses te maken zijn. Deze feature betekent dat je binnen je dataset makkelijk kunt inzoomen op een specifieke groep volgers en alleen daarvan de resultaten wilt zien. Dit betekent dat je bijvoorbeeld kunt zien wat trending is onder je volgers op Twitter, maar ook dat je alerts kunt ontvangen als je door een journalist of BN’er wordt genoemd. Of door een persoon die jij interessant vindt.

Je legt dus binnen de data een filter over een ander filter heen. Deze feature heeft Buzzcapture als enige tool en daar gaat dit blog eigenlijk over. Heb je vragen, laat het me dan vooral weten via @jaapvanzessen.

Lees het hele artikel hier.