Presentatie HSMAI over impact en kansen online reviews op 23 september

Door Hans Poortvliet ben ik gevraagd een presentatie te geven tijdens de bijeenkomst “Love @ First Site – over de impact en kansen van reviews, online persuasion en meer.” in het World Hotel Bel Air in Den Haag op 23 september.  

Voor een publiek bestaande uit mensen uit de hospitality wereld (van muesea tot hotels) ga ik in op het effect van online reviews. Hoe spoor je ze op, hoe moet je er op reageren en welke trends zijn er de afgelopen jaren waarneembaar?
Een leuk onderwerp, mede omdat ik op dit onderwerp afgestudeerd ben. In mijn scriptie onderzoek ik de geloofwaardigheid van reviews en hier zal ik ook kort op ingaan.

Ben je aanwezig of kun je er juist niet bij zijn en heb je vragen? Stel ze aan @jaapvanzessen via Twitter of stuur me een mail (zie contactgegevens).

Update: Op het blog van Buzzcapture vind je een uitgebreid verslag van het geslaagde event.

 

Deel dit artikel

About Jaap
Social Media analist bij het Algemeen Dagblad (AD.nl) met passie voor dataonderzoek. Werkte voor veel bedrijven als dataonderzoeker bij Buzzcapture en Social Embassy. Gastspreker en trainer op gebied van social media analyses.

2 Comments on Presentatie HSMAI over impact en kansen online reviews op 23 september

  1. Hallo Jaap,

    Interessant onderwerp! Bestaat hier toevallig ook een verslag van? :-)

    Met vriendelijke groet,

    Marte

Leave a comment

Your email address will not be published.


*