Dinsdag 17 november werd ik door Daan Zeelt gevraagd een presentatie te geven bij een personeelsbijeenkomst van de Hartstichting. Zij hadden een kickoff voor 2015 en wilden geïnspireerd raken door de mogelijkheden van Social Media Monitoring.
In Kamerik gaf ik een presentatie over de mogelijkheden van social media monitoring. Uiteraard kwam mijn zoektocht naar de afvallers van Wie is de Mol en Expeditie Robinson voorbij. Daarnaast vertelde ik over de mogelijkheden die monitoring biedt. Leadgeneratie, stakeholders analyseren en bepaalde media monitoren, maar dan in begrijpelijke taal. Leuk om te doen. Hoewel ik geen tweets retweets, maar dit blog wel als portfolio bedoelt is, hieronder een aantal reacties op de presentatie:
Boeiende presentatie van @jaapvanzessen voor collega's @Hartstichting #hartstichting #buzzcapture pic.twitter.com/6wmC623E8e
— Daan Zeelt (@daanzeelt) November 18, 2014
https://twitter.com/manonkievit1/status/534813229181337600
Leerzaam & leuk verhaal door @jaapvanzessen over het nut van social media monitoring vanmiddag. Dank!
— Annemieke Herberigs (@AHerberigs) November 18, 2014
https://twitter.com/MichelBleeker/status/534806053318582274
Wil je ook een presentatie over de mogelijkheden van monitoring en je bullshitbingo kaart gewoon thuis kunnen laten? Neem dan zeker contact met me op.