Komende week gaat er een nieuwe messaging-app live waar best veel over gepraat wordt en het is een app die zich richt op Gen Z. De app heet Daze en heeft al miljoenen views op TikTok en een wachtlijst van ruim 150.000 aanmeldingen.
Nu is het met nieuwe apps en hypes altijd maar afwachten of het aanslaat. Vaak gaan ze weer voorbij en als het een succes is, wordt de tool vaak overgekocht of worden de belangrijkste features nagebouwd. Of het nu een succes wordt of niet, de manier waarop je berichten naar elkaar kunt sturen is wel nieuw en zal bij succes binnen een jaar ook geïntroduceerd worden in bijvoorbeeld WhatsApp. Dus ook als Daze het nieuwe Clubhouse wordt en na een paar maanden weer in populariteit afneemt, is het wel interessant om een kijkje te nemen op hun TikTok om te zien hoe zij denken dat Gen Z wil communiceren. Hier kun jij je inschrijven op de wachtlijst.
—
Dit artikel verscheen als eerste in mijn wekelijkse en gratis nieuwsbrief. Wil je deze ook ontvangen? Schrijf je hier in!