Gastspreker bij Mediapark Jaarcongres 2014

Op donderdag 26 juni werd ik namens Marketingfacts gevraagd een sessie te verzorgen tijdens de “Mix & Match-ronde” van het Mediapark Jaarcongres. 

Drie sessies

In Studio 21 mocht ik vertellen over mijn Wie is de Mol? zoektocht op Social Media en uitleggen waar redacties rekening mee moeten houden op het gebied van Social Media en wat je moet doen om dit in de toekomst te voorkomen. In de drie sessies was vooral belangstelling voor Twitter in relatie tot kijkcijfers, het zoeken naar de juiste stakeholders op Social Media en het monitoren daarvan. Het was leuk om te doen en de discussie te leiden.

 

Over Jaap 256 Artikelen
Jaap is oprichter van De Digitale Chef en laat merken digitaal groeien. Maandelijks schuift hij aan bij het Mediaforum van Radio 1 als online expert en tot februari 2023 was hij chef Digitaal bij AD.nl.

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*