Interview op Radio 1 bij NCRV Lunch

Op dinsdag 13 augustus schreef ik een blog voor Buzzcapture. Hierin wilde ik laten zien dat er veel Lowlands kaartjes te koop aan werden geboden op social media en dat had invloed op de prijs. Enkele jaren geleden verkocht je in de laatste week je Lowlands kaartje voor het dubbele van je aankoopprijs, waardoor je eigenlijk gratis naar Lowlands ging. Dit blijkt niet meer te kunnen. Aan de hand van een Social Narrowcast toonde ik dit aan. Dit blog werd opgepikt door Radio 1, waardoor ik op donderdag 16 augustus in de uitzending te horen was bij Jurgen van den Berg.

Donderdag om 13u werd ik uitgenodigd bij studio DeSmet in Amsterdam om via een live verbinding in de studio met Jurgen van den Berg in Hilversum te praten over de narrowcast. Hopelijk gaan mijn blogs vaker aanleiding zijn om in de media te bespreken.

Voorbeeld voor studenten Economie

Enkele dagen na het interview werd ik benaderd door een hoogleraar van Hogeschool Windesheim. Zij wilde dit voorbeeld gebruiken om eerstejaars studenten het principe van economische marktwerking uit te leggen. Dit is natuurlijk een groot compliment.

Heb jij ook een idee dat er iets speelt op social media en zou je daar eens cijfers over willen zien? Of heb je vragen over het interview? Stel je vraag hieronder of via @jaapvanzessen.

 

 

Deel dit artikel

Over Jaap 201 Artikelen
Social Media analist bij het Algemeen Dagblad (AD.nl) met passie voor dataonderzoek. Werkte voor veel bedrijven als dataonderzoeker bij Buzzcapture en Social Embassy. Gastspreker en trainer op gebied van social media analyses.

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*