Succes Wie is de Mol blog dankzij social media analyses

Nadat Maurice afviel bij Wie is de Mol sloegen de retweets Buzzcapture om de oren. Een gigantisch aantal bezoekers op het blog zorgde voor een mooi begin van het jaar. Gelukkig was niet alle kruit verschoten en heb ik nog  voor ten minste 4 volgende weken nieuwe analyses klaar liggen.

De zoektocht naar De Mol van week 3 kun je hieronder lezen:

Kijk voor een uitgebreid verslag het blog dat ik schreef voor Buzzcapture.

Hieronder het verslag van week 4:

Lees hier hoe ik de mysterieuze verwijderde tweet op het spoor kwam.

Vind je deze analyses leuk en blijf je graag op de hoogte? Blijf me dan volgen via Twitter: @jaapvanzessen

Over Jaap 256 Artikelen
Jaap is oprichter van De Digitale Chef en laat merken digitaal groeien. Maandelijks schuift hij aan bij het Mediaforum van Radio 1 als online expert en tot februari 2023 was hij chef Digitaal bij AD.nl.

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*